هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

عکس های دیزاین زیبای ماست

سلام به دوستان عزیزم

ببخشید ازینکه دیر  آپ کردم!

آخه درگیر درس و کارای دیگم بودم

اما امروز براتون یه سری عکس از تزئین ماست گذاشتم,ببینید و لذت ببریدشکلکهای جالب و متنوع آروین

Persianv.com At siteشکلکهای جالب و متنوع آروین


شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین


Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین


نظرات 7 + ارسال نظر
ali شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://LuxeSoft.ir

سلام دوست خوبم وبت خیلی قشنگه لطفا به سایت منم سر بزن اگه میل به تبادل لینک داشتید لطفا سایت بنده را با عنوان سایت فروشگاه پارس دیتا لینک کنید و به ما خبر دهید ممنون . . . یادت نره ها سر بزنی LuxeSoft.Ir سایت فروشگاه پارس دیتا
راستی دوست گلم با توجه به پورسانت های عالیه محصولات ما می تونی از سایتت درآمد خوبی به دست بیاری و برای ثبت نام از مبلغ 5000 تومان به عنوان هدیه دریافت کنید . امتحان کن :*

ZRNZNN چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

وای مهناز جون اینا چقدر نارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار خودته؟
بابا خیلی خوشگلن
من فقط یدونهشونو که خیلی ساده اس بلدمممممممممدستت درد نکنه
وای اونی که با تربچه و برگ نعناس چقدر ظریف و نازه...منم از پسش بر میام..حتما امتحان میکنمدستت درد نکنه

خواهش میکنم عزیزم
آره منم خیلی دوسشون دارم

حتما تست کن گلم

ونوس سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

خیلی خوشگلن مهناز جان
والبته برای من سخت

نه اتفاقا زیاد سخت نیستن

مرجان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

فقط میتونم بگم بی نظیره وبت
ممنونم ازت مهنازجان

خواهش میکنم عزیزملطف داری

سمانه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام مهناز جان ممنون از تزئیناتت فقط عزیزم موادیکه روی ماست بکار بردی میشه معرفی کنئ روی عکسات بعضیاش نااشناست مرسی فدات راستی من اولینبار به وبت سر میزنم و دقیقا چیزیه که

adna دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

خیییییییییییییییییییییییییلی خوب بود.
سپاسگذارم

رز پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

خیلی زیباست ممنون فقط بگین با چه موادی درست کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد